TORNANT ALS ORÍGENS

Hola a tothom,

Feia més d'un any que no visitava el blog. El vaig abandonar per falta de temps i interés. 
Quan aquest projecte començà només tenia 8 anys i el meu objectiu era parlar de la literatura que m'agradava per aquells temps, Gerònimo Stilton. Cada any que passava i anava creixent les meves aficions eres diferents, i per tant, vaig acabar abandonant el bloc perquè no veia eixida. Sí, jo llegeixc i escric, però mai he tornat a tindre l'interés que tenia quan era una nena per contar i parlar d'aquesta gran part del meu temps. 
Aquesta calurosa setmana d'estiu estic de viatge, i avui anava pels carrers d'Atenes quan m'ha vingut al cap el bloc. I ha sigut dit i fet. 
El bloc no va a canviar de nom, va ha continuar siguent un racó a la xarxa on trobar, com fan els rosegadors, el formatge més bo que és puga trobar. Però vaig a canviar de temàtica. Passetjant pels meravellosos paisatges d'aquesta antiga ciutat me'n he adonat que, aquest bloc té ixida. Aquest espai estarà dedicat a gent de totes les edats. Continuarà tenint la seva part de literatura, perquè no s'ha d'oblidar els orígens, però ara el tema central no serà aquest. 
Actualitat. Aquesta és la meva aposta. Un petit lloc de tranquilitat dedicat a tota aquesta gent i situacions que la vida ens posa al carrer. Vull fer veure a tot el món el que amb els meus ulls he vist, mostrar les imatges que capti amb la meva càmera. I fer veure, que no vivim a un món on tot és de color rosa, un món on la realitat és tan sobrecollidora que no podem creure el que veiem amb els nostres ulls. 
Així què, gràcies per seguir durant tant de temps aquest petit bloc de notes que ara, torna a tindre fulls escrits.

Publica un comentari a l'entrada

Copyright © EL RACÓ DELS ROSEGADORS. Designed by OddThemes