SEGONA PRESENTACIÓ DEL BLOC A L'ATENEU DE BÈTERA

Hola de nou a tothom, 

Acabe d'arribar a casa de l'Ateneu de Bètera. He tornat a presentar el bloc com l'any passat a la segona fira del llibre de Nadal. Jo no he sigut l'única en presentar-lo. Roser, una amiga també ha presentat el seu bloc, Atenea. A la fira del llibre hi havia més llibres que l'any passat, ja que l'espai és molt més gran. Hi havia varies col.leccions de llibres, que m'agraden com la de l'editorial Castellnou anomenada Kalafat. Els llibres de la col.lecció són classics de la literatura adaptats, com: El Dr. Jeckyll i Mr. Hyde, Mary Poppins, Miquel Strogoff, L'escarabat d'or, Dràcula, L'Odissea, Romeo i Julieta, Les aventures de Tom Sawyer, La volta al món en 80 dies, L'Home invisible, L'Illa del Tresor, Robinson Crusoe, Maurice, i la cabana del pescador, Moby Dick, Ivanhoe, El Fantasma de Canterville, El misteri de l'habitació groga, El Gos de Baskerville entre altres. He llegit quasi tots i tinc el de Romeo i Julieta per llegir a casa.


A l'Ateneu no només hi havia aquestos llibres (que no estaven tots), hi havia altres com el de Xavi Castillo Aixó ho pague jo; edicions precioses de: l'Esclafamuntanyes, Alícia en el país de les meravelles i Pinotxo; La tribu de Camelot, Dinosaures, Roig Robí, Verd Maragda i Blau Zefir, entre altres. Jo em vaig comprar L'Ombra allargada de l'amor de Mathias Malzieu. Mathias a part de ser escriptor, és membre de la banda de música francesa Dionysos.

M.Josep Picó llegint el seu nou llibre
Avui per la vesprada no hi havia molta gent. La presentació que hem fet era una mena d' assaig. A mi m'ha tocat ser la primera i aixó no m'agrada. Estava molt nerviosa. Em podria haver eixit millor com l'any passat. Però afortunadament demà ens han convidat a presentar-los, ja que hi haurà molta més gent. 

Demà el que hi haurà és molt important. Vindrà Maria Josep Picó, una periodista especialitzada en medi ambient que presentarà un llibre de literatura infantil anomenta Clàudia i l'esperit de la muntanya, junt a l'editor del llibre, un jove empresari valencià. 

Publica un comentari a l'entrada

Copyright © EL RACÓ DELS ROSEGADORS. Designed by OddThemes