LA FESTA DE NADAL

Hola a tothom,

Els Valor a l'estil Pop Art
Aquest dissabte a la meva escola LA GAVINA, vam cel.lebrar la tipica festa de nadal que cel.lebrem cada any. La festa d'aquest any tractava sobre Enric Valor, que va nèixer al 1911, i va morir al 2000. Aquest any el mural per al meu gust estava molt bonic, a una paret estaven els Enric Valor menuts que els de primària haviem pintat a l'estil pop art, a l'altra paret estava l'Enric Valor que havien dibuixat els de la ESO(un autentic dibuix d'artista). Els de sisè haviem enregistrat un tros de la rondalla del Ferrer de Bèlgida, desprès els trossos els van juntar i va eixir açó. Està molt xulo. el video convina coses que va dir Valor, amb els trossos de la rondalla enregistrats.

La festa començà amb el tradicional discurs d'Albert. Després del discurs començà la millor part el concert. Fou un concert molt bonic i a la vegada em cansí massa. Jo sóc membre de la Xaranga de l'escola Bufant al vent. Vam tocar la peça més coneguda Xaranga Mix, que recopila algunes de les cançons de festa o de xaranga més conegudes com per exemple Ramonet, Salid niñas al balcon, La moto etc. I Bolero de la Marjal. 

El concert començà amb els d'infantil que cantaren la cançó de nadal etc. Després de que cantara infantil començà primària. Cada classe de primària cantava la seva cançó i una amb l'altre curs del cicle. L'ordre de les actuacions de primària era així:

1r- ELS TRES TAMBORS (tradicional catalana)
2n- SUBIDUBIDUBI, BONA NIT(Marcelí)
1r i 2n- EL CASTELL D'ENRIC VALOR(inventada pel nostre mestre de música)
3r-TRES I TRES I TRES
3r i 4t-  EL RASTRE DEL MIG POLLASTRE(inventada pel nostre mestre de música)
6è- GRACIES, ENRIC VALOR(inventada pel nostre mestres de música)
5è i 6è- ENRIC VALOR(inventada pel nostre mestres de música)
3r, 4t, 5è, 6è i el cor- EN VALENCIÀ(inventada pel nostre mestres de música)

Els mestres de música deprés de que els hagueren donat el seu ram
Va estar genial! Totes les classes cantaven acompanyades del cor(96 persones més o menys). Jo duc des de que es va fundar el cor, al cor. Desprès que cantara el primer cicle de primària(1r i 2n), va haver un descans. Desprès del descans va tocar la Xaranga, i després els de la ESO. Tocaren i cantaren genial, a mi m'encantà!
Despès de la ESO, cantarem els demés grups de primària acompanyats del cor. Ens avn aplaudir moltissim, pel que vaig veure els va agradar molt.

Després de dinar els de la ESO, van representar un teatre anomenat VAL-O-RAMA. Jo no el vaig poder veure, peró diuen que va estar molt bè. Jo m'en vaig tindre que anar perque tenia un concert amb l'orquesta encara que començava a les 19:00, haviem d'anar a assajar a les 17:30.

En fi, ja ser una festa memorable!

2 comentaris :

  1. Es un goig el teu article! Veure com escrius, com has progressat en la redacció i quines ganes tens sempre d'aportar, de donar de tu per ser més i millor. Em sent molt orgullosa d'aquesta petita blocaire! Un bes.

    ResponElimina
  2. Però ... revisa algunes faltes, molt poquetes però algunes un poc grosses.

    ResponElimina

Copyright © EL RACÓ DELS ROSEGADORS. Designed by OddThemes