PRESENTACIÓ DEL BLOC A L'ATENEU DE BETERA

Hola a tothom!!!!!


El dia 23 de desembre jo, Clàudia Sebastián i Roser Verdevio, vam presentar els nostres blocs ella el seu i jo el meu, aquell mateix dia s'inica la Fira del llibre a l'Ateneu de Betera. El bloc de Roser es de llibres i està molt interessant. Et recomana llibre igual que el meu a la pagina de recomanacions i notes. Roser i jo explicarem perquè el bloc tenia aquell nom, de que escrivim, el que ens agrada mes del bloc etc...
Albert, que es el director de la meva escola i arganitzador del acte ens felicità a Roser i a mi. Als meus pares els agradà molt hi ha l'altra gent també els agradà. Espere que disfruteu del bloc de Roser i del meu, i que us paseu per la Fira del llibre de l'Ateneu de Betera.
L' adreça del bloc de Roser es:

Publica un comentari a l'entrada

Copyright © EL RACÓ DELS ROSEGADORS. Designed by OddThemes