DIA DE LA PAU. 30 DE GENER

Hola a tothom.
Avui us parlaré sobre el dia de la PAU.

El dia 30 de gener que aquest any cau un diumenge es el dia de la Pau i la no-violència, es celebra perquè un mestre anomenat Llorenç Vidal al 1964 va proposar aquell dia per fer el dia de la pau. L'objectiu era l'educació, la tolerància i els drets humans i la no-violència que ens du a la pau. En aquest dia tan especial els centres ho celebren de manera especial. La nostra escola cantem cançons a favor de la pau. El missatge es: la no-violència i la pau.També es commemora per que el dia 30 de gener mataren a Mahatma Gandhi.

La meva classe, que es cinquè de primària i sisè cantàrem la cançó d' Aute però el nostre mestre de música canvia la lletra. Jo, Roser i Joan tocarem el violí l'altra Roser tocà el clarinet i Irene i Ferran el xelo. Jo era l'única que tocava un instrument de la meva classe. Ací vaig un vídeo de la cançó d'Al alba d'Aute.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada